მადრიდის „ატლეტიკომ“ მომავალი სეზონისთვის ახალი გასვლითი ფორმა წარადგინა, რომელიც ცნობილმა ბრენდმა Nike-მა შექმნა.
ფორმის ძირითადი ფერი მუქი ლურჯია, ხოლო გვერდებზე ელვაშესაკრავები, რომლებიც დინამიკას მატებს, განსაკუთრებულ ყურადღებას იპყრობს. აქცენტები კაშკაშა ყვითელია — ის გამოიყენება კლუბის, Nike-ის და სპონსორების ლოგოებისთვის, რაც დიზაინს ექსპრესიულობას და ხასიათს სძენს.
ფორმის შთაგონების წყარო AC/DC-ის ლეგენდარული ტრეკი Thunderstruck იყო, რომელსაც „მეტროპოლიტანოს“ სტადიონზე ყველა მატჩის წინ უკრავენ.
„არსებობს სიმღერები, რომლებსაც უბრალოდ არ ისმენ — გრძნობ“, - ნათქვამია „ატლეტიკოს“ ოფიციალურ პრეს-რელიზში.